Alla inlägg den 7 december 2013

Av Dikk E - 7 december 2013 09:34

Om jag tolkar nyheterna rätt så är min vän på väg bort från södra Sverige nu, han hade ju kunnat stanna till i morgon. Det är ju ändå lördag idag. Skämt åsido, hoppas det gått bra för er.

Somnade sent igår/tidigt i morse men väcktes av nått som jag inte kommer ihåg vad det var hehe. Väntar nu på att klockan ska bli 10 för då blir det minsann bowling. Tyvärr via datorn och alltombowling.se då jag känner av sviterna från gårdagen då jag var på utflykt.
I kväll har mina förra jobbkompisar julbord och där hade jag mer än gärna varit med, dessvärre klarar jag nog inte av det så... chansar inte ens.

Är man sjuk så får man faktiskt nyttja soffan ;)

Jag vill be Dig om ursäkt. Ä mycket gnäll här. Lovar att jag kommer tillbax till den bloggare Du känner mig som, ja Du som hängt med. Ska även rodda lite bland utseende och form (är lite lurigt via mobilen)

Puss o Kram till Dig som Vill Ha

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


So, this is me then

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards