Alla inlägg den 6 december 2013

Av Dikk E - 6 december 2013 23:11

Var till läkaren idag och det enda positiva var väl att han var riktigt bra och trevlig. Kändes som att han hade läst på lite om mig och förklarade sakligt och förståeligt.

Mitt problem visade sig vara ett diskbråck mellan L4och L3 och nerven däremellan går ner, via höger ytterskinka diagonalt neröver låret och knät, till insidan av vaden. Därav domnat ben.

Det som gäller nu är att först vila någon dag för att sen komma igång med lite promenixer hemma innan jag törs ge mig ut. Då jag är bekväm med det så går jag vidare till sjukgymnasten för vidare träning.
Initialt blev jag sjukskriven till 7/1, men han sa att det kan ta från en månad upp till sex månader innan jag är helt återställd (givetvis kommer jag vara arbetsför innan men ändå) vad gäller bowling så kommer jag inte spela ett slag förrän jag är helt kry!

Idag var jag till storebror på middag och hur gott var inte det? Fästmön hade fått tag på ett nytt recept på kyckling *schlurrrp :)

I morgon så tänkte jag vakna för att kolla då en vän sprlar bowling (scoring online då det är utomsocknes) och sen till apoteket för att hämta lite medusin och avrundar med lite mat från butiken.

Puss o Kram till Alla och Envar

Av Dikk E - 6 december 2013 07:10

Blev väckt för cirkus en timme sen av en virrig/dagvild kille. Vann en auktion på tradera och har inte fått varan än, visade sig att han skickat till min förra adress (som att posten inte vet om att jag flyttat)
Men men, cest la vie. Trött är jag men det är ju övergående, värken i benen ger med sig så sakteliga. "Sockerdrickan" har jag dock kvar.

13 är det tänkt att jag ska få några visa ord från läkaren och jag hoppas kunna vara tillbax på jobb innan läkaren säger att det är ok.
Svaret kommer under em

Ha en lysande fm everyhopa

Hög koncentration på #nyhetsmorgon ā la #tv4

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


So, this is me then

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards