Direktlänk till inlägg 6 december 2013

Fredag

Av Dikk E - 6 december 2013 07:10

Blev väckt för cirkus en timme sen av en virrig/dagvild kille. Vann en auktion på tradera och har inte fått varan än, visade sig att han skickat till min förra adress (som att posten inte vet om att jag flyttat)
Men men, cest la vie. Trött är jag men det är ju övergående, värken i benen ger med sig så sakteliga. "Sockerdrickan" har jag dock kvar.

13 är det tänkt att jag ska få några visa ord från läkaren och jag hoppas kunna vara tillbax på jobb innan läkaren säger att det är ok.
Svaret kommer under em

Ha en lysande fm everyhopa

Hög koncentration på #nyhetsmorgon ā la #tv4

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dikk E - 21 maj 2014 14:15


Väntar bara på att handledaren ska komma hem från mumindalen så ska vi ut på premiärtur för säsongen. Kan bli skoj det med. Annars är det bokat en tur till Lulä nästa söndag till måndag då jag ska lära mig handskas med trötthet, droger o alkoho...

Av Dikk E - 11 april 2014 11:43

Än så länge. Kör dubbelt idag och hoppas ryggen pallar 10 timmar till. Lyckligtvis har det varit rätt lugnt men man vet ju allri... rätt vad det är så blir det trubbel. I måndags var jag till sjukgymnasten och fick lite jobbiga övningar ...

Av Dikk E - 1 april 2014 03:27

Jepps, jag lever! Varit ett gäng dagar med... ingenting och jag tycker det är trist att skriva om jus ingenting. Kände mig dock tvingad att visa lite aktivitet här :/ Diskbråcket är nu i en... vette tusan ändå. Känns som att vissa dagar är de...

Av Dikk E - 23 mars 2014 15:54


I natt gör jag sista skiftet innan friveckan. Kom under täcket just efter 07, somnade...? Tänkte testa en ny variant på dygnsvändning så klockan ringde just efter 12. Det innebär att jag är så här trött nu... Ligger o kollar 112 - p...

Av Dikk E - 10 mars 2014 18:17


Fick just ett lite oväntat men kul samtal, från Fjällbonäs :)Tanken var att jag skulle vara dit förra sommaren för A-kort, men så blev det inte :(Nu låter det mer lovande iom att han undrade hur mina ledigveckor ligger för att försöka få in mig på ku...

Presentation


So, this is me then

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards